14 Temmuz 2007 Cumartesi


Hatada yaparım doğruda... Severimde sevilirimde, üzerimde üzlürümde. KİME NE??!! İşte ben buyum, bu yüzden mutluyum... Kendimi, hatalarımı, doğrularımı, gelmişimi, geçmişimi seviyorumm. Hatalarımdan gocunmuyorum, doğruları öğreniyorum, geçmişi siliyorum sadece ama sadece bugüne bakıyorum ve de geleceğe... Tecrübe ediniyorum hatalarımdan, ders alıyorum, hayatı tanıyorum, güvenmemeyi öğreniyorum. Hatalar insanlar içindir, insan hata yapmadan doğruyu bulamaz. Geçmiş adı üstünde GEÇMİŞ!!!... Beni bugünümle, kalbimle ve kalbiyle değerlendirecek insanlara şans veriyorum. Arkamdan konuşanlar klişe, sizin için ancak konuşulacak konu olurum devam edin.... Beni yargılayan, yadırgayan insanlar sizde devam edin; edin ki kendi hatalarınızı örtün. Bakalım ne yanlışımı bulacaksınız. Silinmeyi hak edenler, merak etmeyin silinmediniz. Yeriniz kalbimde hep hazır. Bana birer ders, birer tecrübe olarak en güzel yerde silinmemek üzere kazındınız. Benle uğraşanlar, aynen devam ne kadar değerli ne kadar önemli olduğumu hissettiyorsunuz bana ve de ne kadar doğru. Sonuçmu??? Sonuç; bu benim hayatım gelenede gidenede EYVALLAHIM var...

Hiç yorum yok: