14 Temmuz 2007 Cumartesi

Sen gidince ne olacak sandın! Kalbim kırık ardından bakacakmıydım? Yollarını gözleyip uzaklara dalacakmıydım? Her gece bikaç şişeyle efkarmı dağıtacaktım?! Yoksa hasretine yenik düşüp için için yanacakmıydım? Ne sandın?!!! Yerin dolmazmı? Aşkın bitmezmi? Yaran kapanmaz mı? Derman bulunmazmı? İşte burda yanıldın... Sen gidince evet! ağladım! İçim acıdı sevgin canımı yaktı... Ama gururum ağır bastı... Sen gidince içmedim gururumdan... Sen gidince ağlamadım umutlarımdan... Sen gidince yaralanmadım yarınlardan... Ve sen gidince anladım... Benim kadar sevmeyen birini sevdiğimi, Benim verdiğim değeri haketmediğini, Etrafıma bir baktım... Bir yandan kırık kalp parçaları, Diğer yandan güneş yansıması... Unutmazmıyım? Bilirsin beni! Ben söküp atamıyorsam, İçime gömmesinide bilirim! Bende bir şarap gibisin... Dibini bulmadan sarhoş olduğum, Ve kadehi yere fırlatıp, Ardıma bakmadan geçmişimle bırakıp gittiğim... Unutma! gece sarhoş olduysam, Sabaha ayılırım, Ve bir gün gelir senide yaralarım, Acıttığın kadar canını yakarım... Kendini biliyorsun sen! Ama bende kaybolacaksın bilmeden!!! Sen gidince ne olacak sandın! Herşey olduğu gibi güzelim... Sen çok yanıldın, Çünkü Yanlıs hesapların adamıydın....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Heh böyle güzel yazılar ekle..Blog da çok hoş olmuş içim açıldı..Mina için buraya da link bırakıyorum..Öptüm cnm

http://minateser.wordpress.com/

Adsız dedi ki...

saol ablacım..peki böyle yaparm ..hoş kimse yok blogta ama olsn sende yetersn bana:)minayada ugradım ve yorumumu bıraktım..